Trendler
01
Tazminat Hesaplama
Tazminat nedir, iş sözleşmesinin sona ermesi durumunda çalışana ödenen bir tür maddi haktır. Genellikle işten çıkarılma, haklı fesih, emeklilik gibi durumlarda ödenir. Tazminatın amacı, çalışanın işsiz kalması durumunda bir süre maddi olarak desteklenmesini sağlamaktır. Çalışanlar, belirli koşullar altında kıdem tazminatı, ihbar tazminatı ve iş kazası tazminatı gibi çeşitli tazminat haklarına sahip olabilirler.
Ağustos 21
02
LinkedIn Nedir?
LinkedIn nedir, profesyonel ağ oluşturma ve kariyer geliştirme amacıyla kullanılan bir sosyal medya platformudur. 2002 yılında kurulan ve 2016 yılında Microsoft tarafından satın alınan LinkedIn, iş dünyası profesyonelleri için dünya çapında en yaygın kullanılan platformlardan biridir. LinkedIn, kullanıcıların profesyonel geçmişlerini sergilemelerine, iş bağlantıları kurmalarına, iş ilanlarına başvurmalarına ve sektörel içerikleri takip etmelerine olanak tanır.
Kasım 25
03
Blog Nedir?
Blog nedir, belirli bir konu üzerine düzenli olarak yazılar yayınlanan web siteleridir. Kişisel düşünceleri, deneyimleri ve bilgileri paylaşmak için kullanılır.
Haziran 26
04
Google Adsense Nedir?
İnternetin hızla büyüdüğü günümüz dünyasında, online içerik üreten birçok kişi ve kuruluş artık gelir elde edebiliyor. Bu gelir kaynaklarından biri de Google AdSense'tir. Google AdSense, web siteleri ve blogcular için bir reklam geliri modeli sunar. Bu yazımızda Google AdSense'in ne olduğunu, nasıl çalıştığını ve neden bu kadar popüler olduğunu inceleyeceğiz.
Ekim 13
05
Vue.js Methods,Computed,Watch Kullanımı
Vue.js template’i içerisinde kullanılmak istenen fonksiyonların yazıldığı yerdir.Template her render edilip DOM’a basıldığında methods içerisindeki fonsiyonlar tekrar çalışır.
Mart 16
06
Veri Bilimi ve Analitiği
Veri bilimi ve analitiği, büyük veri setlerini analiz ederek bilgi ve anlam çıkarma sürecidir. Veri analitiği ise verilerin incelenmesi ve yorumlanması sürecidir. İşletmeler, karar verme süreçlerini iyileştirmek ve stratejik hedeflerine ulaşmak için veri bilimi ve analitiğini kullanırlar. Veri bilimi ve analitiği, daha iyi karar verme, verimlilik artışı, müşteri memnuniyeti ve rekabet avantajı gibi birçok fayda sağlar. Bu disiplinler, finans, sağlık, pazarlama ve e-ticaret gibi çeşitli sektörlerde geniş uygulama alanlarına sahiptir.
Temmuz 09
Daha Fazla
Loading...