Trendler
01
Tasarımcının Kendisine Sorması Gereken Sorular
Tasarımcıların kendisine sorması gereken sorular ,yaratıcı süreçlerinde ve tasarım kararlarında derinlemesine düşünmeleri gereken bir dizi önemli soruyla karşı karşıyadır. Kullanıcı ihtiyaçlarına nasıl yanıt verileceği, tasarımın fonksiyonel performansı, estetik ve görsel tasarım kararları, kullanıcı deneyimi, sürdürülebilirlik ve etik ilkeler, yaratıcılık ve inovasyon, veri kullanımı, işbirlikleri ve takım çalışması gibi konular, tasarımcının karar verme sürecinde kritik bir rol oynar.
Mayıs 10
02
VSYNC nedir ve ne işe yarar
Vsync Özellikle oyuncuların karşısına sıklıkla çıkan bir terimdir. Neredeyse bütün oyunların ayarlar menüsünde bulunan bir özellik, bu kadar sık görülmesine rağmen ne olduğunu bilmeyen kişiler mevcuttur.
Kasım 02
03
Reklamcılık ve Yapay Zeka Etkileşimi
Reklamcılık ve Yapay Zeka etkileşimi, reklam stratejilerinin daha akıllı ve etkili hale getirilmesinde önemli bir rol oynamaktadır. AI teknolojileri, kişiselleştirilmiş reklamlar, tahmin ve optimizasyon, hedef kitle belirleme ve içerik üretimi gibi alanlarda reklam ajanslarına ve markalara büyük fayda sağlamaktadır. Gelecekte yapay zeka destekli reklamcılık, daha da yaygınlaşacak ve gelişmeye devam edecektir.
Ağustos 01
04
SQL Enjeksiyonu (SQL Injection) Nedir?
SQL enjeksiyonu, web uygulamalarına yönelik en yaygın ve tehlikeli siber saldırı türlerinden biridir. Bu saldırı, kötü niyetli bir kullanıcının, bir web uygulamasının veri tabanına zararlı SQL sorguları enjekte ederek, yetkisiz erişim elde etmesine veya veri bütünlüğünü bozmasına olanak tanır.
Temmuz 09
05
Ebeyanname
eBeyanname Nedir?eBeyanname, Türkiye'deki vergi mükelleflerinin vergi beyannamelerini internet üzerinden elektronik ortamda sunmalarını sağlayan bir sistemdir. Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB) tarafından sunulan bu hizmet, kağıt bazlı beyanname süreçlerini dijitalleştirerek hem mükelleflerin hem de vergi dairelerinin iş yükünü azaltır. eBeyanname sistemi sayesinde vergi beyannameleri hızlı, güvenli ve kolay bir şekilde gönderilebilir.
Ağustos 21
06
İçerik Üretiminde Marka ve Ajans
Dijital içerik, yazılı, fikri, işitsel ve görsel materyallerle oluşturulan ve dijital ortamda sunulan unsurların adıdır. Dijital içerik üretimi birkaç aşamadan oluşan çok katmanlı bir süreçtir.
Eylül 13
Daha Fazla
Loading...