Trendler
01
Otonom Araçlar Nedir?
Otonom araçlar nedir, insan müdahalesi olmadan çevrelerini algılayabilen ve hareket edebilen araçlardır. Sensörler, yapay zeka ve makine öğrenimi kullanarak çalışan bu araçlar, trafik güvenliği, verimlilik ve erişilebilirlik açısından büyük avantajlar sunar.
Eylül 04
02
Scala Nedir? Nerelerde Kullanılır?
Scala nedir? Nerelerde kullanılır, Java Sanal Makinesi (JVM) üzerinde çalışan ve fonksiyonel ile nesne yönelimli programlama yaklaşımlarını birleştiren bir programlama dilidir. 2003 yılında Martin Odersky tarafından geliştirilen dil, ölçeklenebilir yapısı, güçlü tip sistemi ve kısa sözdizimi ile dikkat çeker. Scala, büyük veri işleme, web geliştirme, paralel programlama ve finansal uygulamalar gibi çeşitli alanlarda kullanılır.
Ekim 19
03
NestJS ve Redis ile Queue Kullanımı
NestJS ve Redis ile Queue kullanımı, NestJS ve Redis kullanarak queue sistemlerinin nasıl kurulacağını ve kullanılacağını ele aldık. Queue sistemleri, arka plan işleri ve asenkron görevlerin yönetimi için kritik öneme sahiptir. NestJS ve Redis ile yüksek performanslı ve ölçeklenebilir queue sistemleri kurmak mümkündür. Queue sistemlerinin önemi, kurulumu ve kullanımı hakkında temel bilgileri edindiniz.
Ocak 20
04
Hayır Diyebilmeyi Nasıl Öğreniriz?
Hayır demek kelime olarak değerlendirildiğinde aslında oldukça basit görünen bir kelime olsa da güçlü bir anlamı ifade eder. Bu sebeple birçoğumuzun ortak problemi “hayır” diyememektir. Hayır deme konusunda hepimiz bazı problemler yaşarız. Bu problemler özel yaşamımızı, sosyal yaşamımızı ve iş yaşamımızı etkileyebilir.
Şubat 23
05
Sosyal Medya Yasası Nedir? ve Hayatımızı Nasıl Etkileyecek?
Sosyal Medya Yasası nedir? ve Hayatımızı nasıl etkileyecek, dijital platformların işleyişini düzenleyen ve kullanıcıların haklarını koruyan yasal düzenlemelerdir. İçerik denetimi, veri gizliliği, reklam şeffaflığı ve platformların hukuki sorumlulukları gibi konuları kapsar. Bu yasalar, kullanıcıların güvenliği ve gizliliğini artırırken, içerik kalitesini ve güvenilirliğini de iyileştirmeyi amaçlar.
Ekim 28
06
Reklamlarda Kullanılan Çekicilik Unsurları
Reklamlarda kullanılan çekicilik unsurları, izleyicinin dikkatini çekmek ve marka ile olumlu bir bağ kurmak için kullanılır. Görsel ve duygusal çekicilik, ünlü kullanımı, mizah ve rasyonel çekicilik gibi unsurlar, reklamların etkisini artırarak, hedef kitle üzerinde kalıcı bir etki bırakır.
Mayıs 11
Daha Fazla
Loading...