Trendler
01
Reklam ve Etik
Reklam ve Etik, tüketici davranışlarını etkileyen güçlü bir iletişim aracı olmasının yanı sıra, etik sorumlulukları da bünyesinde barındırır. Doğruluk, şeffaflık, toplumsal sorumluluk ve manipülasyondan kaçınma gibi temel etik ilkeler, reklam dünyasında sağlıklı bir ticari ortamın oluşması için hayati önem taşır.
Mart 28
02
Kuram Nedir?
Kuram nedir, bir fenomeni açıklamak, anlamak veya öngörmek için yapılan sistemli ve mantıksal bir açıklamadır. Her disiplin kendi kuramlarını geliştirirken, kuramlar genellikle gözlemlerden elde edilen verileri düzenler ve anlamlı bir bütün haline getirir.
Şubat 23
03
NFC Nedir?
NFC nedir, kısa mesafede kablosuz veri transferi sağlayan bir iletişim protokolüdür. Mobil ödemeler, temassız kartlar, akıllı biletleme, erişim kontrolü ve veri paylaşımı gibi birçok alanda kullanılır. NFC, hızlı, güvenli ve enerji verimli olmasıyla öne çıkar.
Ekim 27
04
Sınav Kaygısı ile Baş Etme Yöntemleri
Sınav kaygısı, başarıyı ve öğrenmeyi engelleyen en önemli etkenlerden biridir. Hafif düzeyde yaşanan duygular normaldir. Fakat her duyguda olduğu gibi kaygıda da hisleri yoğun yaşamak kişiye hem fiziksel hem de psikolojik zararlar verir. Yapmamız gereken en önemli şey kontrol altına almayı öğrenmek ve başarımızı engellemesine izin vermemektir.
Şubat 23
05
Temp Mail Nedir?
Temp mail nedir, geçici e-posta adresleri sağlayarak kullanıcıların gizliliğini koruyan bir hizmettir. Anında geçici e-posta adresleri oluşturarak, kişisel e-posta adreslerini gizli tutmak, spam ve reklam e-postalarından kaçınmak ve geçici iletişim ihtiyaçlarını karşılamak için kullanılır.
Ağustos 15
06
Weatra Markalarimiz
Ocak 25
Daha Fazla
Loading...