Trendler
01
cPanel Nedir? cPanel Özellikleri ve Lisans Fiyatları
cPanel (Control Panel), Linux sunucularında çalışan bir dünyanın en çok kullanılan kontrol ve yönetim panelidir.
Ekim 28
02
Tasarımcının Kendisine Sorması Gereken Sorular
Tasarımcıların kendisine sorması gereken sorular ,yaratıcı süreçlerinde ve tasarım kararlarında derinlemesine düşünmeleri gereken bir dizi önemli soruyla karşı karşıyadır. Kullanıcı ihtiyaçlarına nasıl yanıt verileceği, tasarımın fonksiyonel performansı, estetik ve görsel tasarım kararları, kullanıcı deneyimi, sürdürülebilirlik ve etik ilkeler, yaratıcılık ve inovasyon, veri kullanımı, işbirlikleri ve takım çalışması gibi konular, tasarımcının karar verme sürecinde kritik bir rol oynar.
Mayıs 10
03
Autodesk Fusion 360 Nedir? Ne İşe Yarar?
Autodesk Fusion 360 nedir? Ne işe yarar, endüstriyel ve mekanik tasarım, mühendislik ve üretim süreçlerini entegre eden bulut tabanlı bir CAD ve CAM yazılımıdır. 3D modelleme, simülasyon, işbirliği ve üretim araçları sunarak, tasarımcıların ve mühendislerin işlerini daha verimli hale getirir.
Eylül 16
04
Maaş Hesaplama: Brüt ve Net Maaş Nedir, Nasıl Hesaplanır?
Maaş hesaplama, çalışanın işveren tarafından kendisine ödenecek olan ücretin net ve brüt olarak hesaplanması sürecidir. Brüt maaş, çalışanın tüm kesintiler yapılmadan önceki maaşıdır, net maaş ise bu kesintiler yapıldıktan sonra çalışanın eline geçen miktardır. Maaş hesaplama sürecinde, gelir vergisi, SGK primi, işsizlik sigortası primi gibi çeşitli kesintiler dikkate alınır.
Ağustos 21
05
Site içi Seo
Site içi SEO (Search Engine Optimization) ya da On-Page SEO, web sitenizin arama motorları tarafından daha iyi anlaşılmasını ve değerlendirilmesini sağlamak için yapılan optimizasyon çalışmalarını ifade eder. Bu çalışmalar, web sitenizin içeriğini, yapısını ve teknik özelliklerini optimize ederek, arama motoru sıralamalarını iyileştirmeyi hedefler. İşte site içi SEO’nun ana unsurları:
Haziran 12
06
Yeni Nesil Marka ve Reklam
Yeni Nesil Marka ve Reklam, dijital odaklılık, kişiselleştirme, yaratıcı içerikler, sosyal sorumluluk ve interaktif deneyimler gibi stratejilerle tüketici deneyimini zenginleştirir ve marka bağlılığını artırır. Bu markalar, dijital çağın gerekliliklerine uyum sağlayarak, etkili reklam kampanyalarıyla dönüşüm oranlarını artırır ve marka değerini güçlendirir.
Mart 02
Daha Fazla
Loading...