Trendler
01
Reklam ve Etik
Reklam ve Etik, tüketici davranışlarını etkileyen güçlü bir iletişim aracı olmasının yanı sıra, etik sorumlulukları da bünyesinde barındırır. Doğruluk, şeffaflık, toplumsal sorumluluk ve manipülasyondan kaçınma gibi temel etik ilkeler, reklam dünyasında sağlıklı bir ticari ortamın oluşması için hayati önem taşır.
Mart 28
02
Freesync nedir, ne işe yarar ve nasıl açılır
Oyun esnasında monitörünüz kare hızını yenilemediğinde ekranda yırtılma meydana gelebilir. BU durum oyuncular için can sıkıntısı haline gelebiliyor. Gelişen teknoloji sayesinde bunun önüne geçmek için bazı araçlar ortaya çıkmıştır.
Kasım 02
03
İçerik Pazarlaması Nedir?
İçerik pazarlaması, belirli bir hedef kitleye ulaşmak ve dikkatini çekmek için tutarlı ve alakalı içerik oluşturmaya ve dağıtmaya dayalı bir stratejidir.
Eylül 15
04
Apple, Yeni M3 İşlemcileri Tanıttı
Apple, 2020 yılından bu yana iPhone'larında olduğu gibi kendi işlemcilerini bilgisayarlarında kullanmaya başladı ve şimdi M3, M3 Pro ve M3 Max işlemcilerini oynamaya başladı. Yeni nesil işlemciler, 30 Ekim'de düzenlenen Scary Fast etkinliğiyle duyuruldu ve önceki nesile göre %35 daha yüksek işlem gücü ve %20 daha yüksek grafik gücü sunuyorlar.
Kasım 02
05
Logo Nedir?
Logo Nedir?, bir markanın, şirketin veya kuruluşun kimliğini temsil eden görsel bir semboldür. İşletmeler, ürünler veya hizmetler için bir tanıtım aracı olarak kullanılan logolar, genellikle bir ismi, sembolü, şekli veya bunların birleşimini içerir.
Şubat 08
06
Özgüven Nasıl Yükseltilir?
Özgüven nasıl yükseltilir, kişinin kendi yeteneklerine ve değerine olan inancıdır. Kendini tanıma, olumlu düşünme ve destekleyici çevrelerde bulunma gibi stratejilerle özgüven artırılabilir.
Şubat 22
Daha Fazla
Loading...