Trendler
01
Dropshipping Nedir?
E-ticaret yapabilmek için bir depoya ihtiyaç vardır. Ancak depoya ve herhangi bir sermayeye ihtiyaç duyulmadan da e-ticaret yapmak mümkündür.
Kasım 03
02
SEO Nedir? Başarılı Bir SEO Çalışması Nasıl Yapılır?
Dijital pazarlama teknikleri arasında önemli rol oynayan SEO, bir web sitesinin arama motorlarında konumunu iyileştirmek, site ziyaretçilerine benzersiz bir kullanıcı deneyimi yaşatmak ve siteye gelen organik trafiği hem nitelik hem de nicelik yönünden geliştirmek üzere arama motoru kalite yönergeleri doğrultusunda uygulanan teknik ve stratejik çalışmalar bütünüdür.
Ekim 28
03
Brütten Nete
"Brütten nete" terimi, maaş bordrosunda yer alan brüt maaşın net maaşa nasıl dönüştürüldüğünü ifade eder. Net maaş, brüt maaştan yapılan kesintiler sonucunda ortaya çıkar. Yani net maaş işçinin eline kesinti olmadan geçen paradır. En basit haliyle net maaş hesaplaması Net Maaş = Brüt Maaş – (SGK Primi + İşsizlik Primi + Gelir Vergisi + Damga Vergisi) baz alınarak hesaplanır.
Ağustos 21
04
İçerik Stratejisi ile Nasıl Organik Büyüme Sağlanır?
İçerik stratejisi ile nasıl organik büyüme sağlanır, organik büyüme sağlamak için kullanılan bir yöntemdir ve hedef kitle analizi, anahtar kelime araştırması, kaliteli içerik üretimi, SEO optimizasyonu gibi temel bileşenlere dayanır. Düzenli içerik yayını, kullanıcı deneyimi odaklı içerikler, sosyal medya entegrasyonu, backlink oluşturma ve veri analizi ile web sitenizin trafiğini artırabilirsiniz.
Eylül 15
05
Go Programlama Dili Nedir?
Go programlama dili nedir, Google tarafından geliştirilmiş, modern yazılım geliştirme ihtiyaçlarına uygun, performanslı ve verimli bir dildir. Basit sözdizimi, paralel işleme desteği ve geniş kütüphane ekosistemi ile Go, web geliştirme, ağ programlama, dağıtık sistemler ve veri analizi gibi birçok alanda kullanılmaktadır.
Ağustos 29
06
Yeni Nesil Marka ve Reklam
Yeni Nesil Marka ve Reklam, dijital odaklılık, kişiselleştirme, yaratıcı içerikler, sosyal sorumluluk ve interaktif deneyimler gibi stratejilerle tüketici deneyimini zenginleştirir ve marka bağlılığını artırır. Bu markalar, dijital çağın gerekliliklerine uyum sağlayarak, etkili reklam kampanyalarıyla dönüşüm oranlarını artırır ve marka değerini güçlendirir.
Mart 02
Daha Fazla
Loading...