Trendler
01
Reklamcılık ve Yapay Zeka Etkileşimi
Reklamcılık ve Yapay Zeka etkileşimi, reklam stratejilerinin daha akıllı ve etkili hale getirilmesinde önemli bir rol oynamaktadır. AI teknolojileri, kişiselleştirilmiş reklamlar, tahmin ve optimizasyon, hedef kitle belirleme ve içerik üretimi gibi alanlarda reklam ajanslarına ve markalara büyük fayda sağlamaktadır. Gelecekte yapay zeka destekli reklamcılık, daha da yaygınlaşacak ve gelişmeye devam edecektir.
Ağustos 01
02
Temel Diksiyon Kuralları Nelerdir?
Temel diksiyon kuralları nelerdir, doğru nefes alma, artikülasyon, tonlama, vurgu, hız, ses tonu, ritim ve vücut dilinin etkili kullanımıyla kelimeleri net ve anlaşılır şekilde ifade etme sanatıdır.
Şubat 23
03
Ne çok az ne çok fazla, tam kararında.
Lagom dilimize "tam kararında" olarak tercüme edilmekte. Viking terimi olan "laget om"dan (takımın etrafında) geldiği düşünülen söz konusu terimin, yaygın olarak bir Viking geleneği olan bal şarabıyla dolu boynuzun herkese en az 1 yudum düşecek şekilde elden ele dolaşmasından türediğine inanılmakta. Lagom yaşam tarzında hayata dair her şeyin dengesi sağlanması amaçlanır. Bu felsefeye uygun yaşadığınızda;
Mayıs 11
04
Banner Nedir?
Banner nedir, dijital ve basılı reklamcılıkta sıkça kullanılan dikkat çekici grafik ve metinler içeren görsel öğelerdir. Web sitelerinde, sosyal medyada, mobil uygulamalarda ve basılı materyallerde yer alabilirler.
Temmuz 31
05
İyi Bir Web Sitesi Nasıl Olmalı?
İyi bir web sitesi oluşturmanın bazı temel unsurları vardır. İşte bir web sitesinin başarılı olabilmesi için dikkat edilmesi gereken bazı önemli faktörler:
Ocak 11
06
Joomla Nedir? Ne İşe Yarar?
Joomla, açık kaynaklı bir içerik yönetim sistemi (CMS) ve web uygulama framework'üdür. Joomla, dinamik web siteleri oluşturmak ve yönetmek için kullanılır. İşte Joomla'nın genel özellikleri ve işlevleri hakkında bilgiler:
Aralık 16
Daha Fazla
Loading...