Trendler
01
İçerik Üretiminde Marka ve Ajans
Dijital içerik, yazılı, fikri, işitsel ve görsel materyallerle oluşturulan ve dijital ortamda sunulan unsurların adıdır. Dijital içerik üretimi birkaç aşamadan oluşan çok katmanlı bir süreçtir.
Eylül 13
02
Seo Uyumlu İçerikler Nedir?
Arama Motoru Optimizasyonu anlamına gelen SEO, markaların arama motorlarında daha üst sıralarda yer almasına yardımcı olacak içerikler oluşturmanıza olanak tanıyan bir içerik stratejisidir.
Eylül 13
03
Belirli Saatte Çıkan Pop-Up Reklam Yapımı
Pop-up reklam bir web siteye girip belirli veya belirsiz yerlere tıkladığınızda, sitede etkileşim gösterdiğinizde karşınıza çıkan değişken boyutları olan reklam çeşididir.
Mart 16
04
Blog İçeriği Yazmanın Önemi
Blog içeriği, kullanıcının ilgisini çekmeyi amaçlayan ve bir soruyu yanıtlamak, bir sorunu çözmek veya bilgi paylaşmak gibi farklı amaçları olan bir içerik biçimidir. Blog içerikleri genellikle moda, giyim, teknoloji ve özel etkinlikler başta olmak üzere birçok alandaki ürünler hakkında yazılabilmektedir. Blog içeriği, kategori içeriğinden farklı olarak her ürünün reklamını yapan metin değildir. Ürünün tanıtımının yanı sıra, bu ürünü değerlendirmek için kullanımını veya önerilerini de anlatabilen ve okuyucuyla samimi bir bağ oluşturabilen metinlerdir.
Eylül 13
05
Banner Nedir?
Banner nedir, dijital ve basılı reklamcılıkta sıkça kullanılan dikkat çekici grafik ve metinler içeren görsel öğelerdir. Web sitelerinde, sosyal medyada, mobil uygulamalarda ve basılı materyallerde yer alabilirler.
Temmuz 31
06
Dijital Pazarlama Nedir?
Günümüzde işletmeler, markalar ve tüketiciler arasındaki iletişim dinamikleri, dijital dünyanın hızlı evrimi ile birlikte dramatik bir değişim geçirmiştir. Geleneksel pazarlama yöntemleri artık tek başına yeterli değil; çünkü tüketicilerin büyük bir kısmı çevrimiçi ortamlarda zaman geçiriyor ve bilgiye ulaşmak, ürünleri araştırmak, alışveriş yapmak ve markalarla etkileşimde bulunmak için dijital pazarlamayı tercih ediyor.
Kasım 29
Daha Fazla
Loading...