Trendler
01
REACT Nedir? REACTJS - REACT NATİVE Farkları Nelerdir?
REACT nedir? REACTJS - REACT NATİVE farkları nelerdir, Facebook tarafından geliştirilen açık kaynaklı bir JavaScript kütüphanesidir. Web uygulamaları için ReactJS kullanılırken, mobil uygulamalar için React Native tercih edilir. ReactJS, bileşen tabanlı yapı, sanal DOM ve JSX kullanımı ile web uygulamalarının geliştirilmesini sağlarken, React Native, iOS ve Android için native uygulamalar geliştirmek için kullanılır ve platformlar arası farklılıkları yönetir.
Temmuz 29
02
Jeneratör nedir, ne işe yarar ve nasıl çalışır? Jeneratör çeşitleri nelerdir
Özellikle okullarda ve hastanelerde sıklıkla kullanılan jeneratörler, elektrik üreten cihazlar olarak tanımlanabilir. Jeneratörler, elektrik kesintisi yaşandığı sırada elektrik enerjisi sağlayan cihazlardır.
Kasım 02
03
Doğru Seo İçerik Nedir?
Doğru seo içerik nedir, arama motorlarında üst sıralarda yer alarak organik trafiği artırmayı amaçlayan içeriktir. Anahtar kelime araştırması, kaliteli içerik üretimi, başlık ve meta açıklamaları, URL yapısı ve bağlantılar gibi temel bileşenler, etkili bir SEO içerik stratejisinin temel unsurlarıdır.
Eylül 15
04
SciPy Nedir?
SciPy, Python programlama dilinde bilimsel ve teknik hesaplama için kullanılan bir kütüphanedir. SciPy, özellikle matematik, bilim ve mühendislik alanlarında yaygın olarak kullanılan birçok numarik algoritmayı ve işlevi içerir. İşte SciPy'nin genel özellikleri ve kullanım alanları hakkında bilgiler:
Aralık 16
05
Visual Studio Code Nedir?
Visual Studio Code nedir, Microsoft tarafından geliştirilen açık kaynaklı ve platformlar arası bir kaynak kod düzenleyicisidir. Geniş eklenti desteği, entegre terminal, akıllı kod tamamlama, güçlü hata ayıklama araçları ve kaynak kontrol entegrasyonu gibi özelliklerle donatılmıştır. Web, mobil uygulama, veritabanı yönetimi ve bulut/DevOps gibi çeşitli yazılım geliştirme alanlarında kullanılır. VS Code, hafif ve hızlı yapısı ile geliştiricilere esnek ve güçlü bir kod düzenleme ortamı sunar.
Eylül 14
06
Reklam ve Din
Araştırmacı Nihat Oyman tarafından hazırlanan “Yazılı ve Görsel Basında Din” başlıklı makalede, Ramazan ayında yayınlanan reklamlar konusunda ilginç bilgilere yer verildi. Medya ve din ilişkisini farklı yönleriyle ele alan makalede, hem ulusal hem uluslararası şirketler tarafından Ramazan reklamlarında dinsel öğeleri kullandığı bilgisine yer verilirken diğer taraftan Hıristiyan veya Yahudi kökenli firmaların Ramazan ayına özgü reklamlarında da İslamî simgeler bulunduğuna dikkat çekildi.
Mart 28
Daha Fazla
Loading...