Trendler
01
LinkedIn Nedir?
LinkedIn nedir, profesyonel ağ oluşturma ve kariyer geliştirme amacıyla kullanılan bir sosyal medya platformudur. 2002 yılında kurulan ve 2016 yılında Microsoft tarafından satın alınan LinkedIn, iş dünyası profesyonelleri için dünya çapında en yaygın kullanılan platformlardan biridir. LinkedIn, kullanıcıların profesyonel geçmişlerini sergilemelerine, iş bağlantıları kurmalarına, iş ilanlarına başvurmalarına ve sektörel içerikleri takip etmelerine olanak tanır.
Kasım 25
02
Odadaki Fil
Odadaki Fil, herkesin farkında olduğu ancak kimsenin konuşmak istemediği büyük ve rahatsız edici sorunları tanımlamak için kullanılır. Bu metafor, aile içi ilişkilerden iş dünyasına, politikadan toplumsal sorunlara kadar birçok alanda geçerlidir.
Kasım 04
03
MySQL Nedir?
MySQL nedir, açık kaynaklı ve popüler bir ilişkisel veritabanı yönetim sistemidir. Yüksek performans, güvenlik ve ölçeklenebilirlik gibi özelliklere sahip olan MySQL, web uygulamaları, e-ticaret, içerik yönetim sistemleri ve kurumsal uygulamalar gibi birçok alanda yaygın olarak kullanılır. Kullanım kolaylığı ve geniş topluluk desteği ile dikkat çeker.
Ekim 13
04
Reklam ve Din
Araştırmacı Nihat Oyman tarafından hazırlanan “Yazılı ve Görsel Basında Din” başlıklı makalede, Ramazan ayında yayınlanan reklamlar konusunda ilginç bilgilere yer verildi. Medya ve din ilişkisini farklı yönleriyle ele alan makalede, hem ulusal hem uluslararası şirketler tarafından Ramazan reklamlarında dinsel öğeleri kullandığı bilgisine yer verilirken diğer taraftan Hıristiyan veya Yahudi kökenli firmaların Ramazan ayına özgü reklamlarında da İslamî simgeler bulunduğuna dikkat çekildi.
Mart 28
05
SEO Çalışmaları İçin Hosting Seçimi Nasıl Olmalıdır?
SEO çalışmaları için hosting seçimi nasıl olmalıdır, sadece içerik ve backlink stratejileri ile sınırlı değildir; aynı zamanda hosting hizmetinin kalitesi de büyük bir rol oynar. Hız, güvenilirlik, güvenlik, ölçeklenebilirlik ve teknik destek gibi faktörler, doğru hosting seçiminde önemli kriterlerdir.
Eylül 04
06
İçerik Yazarken Yapılan Hatalar
İçerik yazmanın kısa cevabı, arama motoru dostu markalar için özgün ve meşru makaleler üretmektir. Markaların stratejisine uygun içerik sunma serüveninde içerik üreticisi, başarılı içeriğin anahtarı olarak karşımıza çıkıyor. Dijitalleşmenin sunduğu olanaklarla kullanıcılara ulaşmanın en pratik yollarından biri olan içerik yazarlığı, birçok farklı alanda türlere ayrılarak bir içerik yazarı tarafından yazılabilir.
Eylül 15
Daha Fazla
Loading...