Trendler
01
Veri Bilimi ve Analitiği
Veri bilimi ve analitiği, büyük veri setlerini analiz ederek bilgi ve anlam çıkarma sürecidir. Veri analitiği ise verilerin incelenmesi ve yorumlanması sürecidir. İşletmeler, karar verme süreçlerini iyileştirmek ve stratejik hedeflerine ulaşmak için veri bilimi ve analitiğini kullanırlar. Veri bilimi ve analitiği, daha iyi karar verme, verimlilik artışı, müşteri memnuniyeti ve rekabet avantajı gibi birçok fayda sağlar. Bu disiplinler, finans, sağlık, pazarlama ve e-ticaret gibi çeşitli sektörlerde geniş uygulama alanlarına sahiptir.
Temmuz 09
02
E-imza nedir, ne işe yarar ve kimler alabilir? E-imza nereden, nasıl alınır ve kullanılır
E-imza, adından da anlaşılacağı üzere elektronik ortamlarda kullanılabilen bir çeşit imza yöntemidir. Gelişen ve değişen dijital dönüşüme karşılık insanların yaptığı işlerin pek çoğu internet üzerinden gerçekleştirilebiliyor.
Kasım 03
03
Dijital Reklam Ajansı
Dijital reklam ajansı, işletmelere dijital platformlarda pazarlama ve reklam hizmetleri sunan bir şirkettir. SEO, SEM, sosyal medya pazarlaması, içerik pazarlaması ve web tasarımı gibi geniş bir hizmet yelpazesi sunarlar.
Ağustos 02
04
Vue.js vs Next.js
Her ikisi de web uygulamaları geliştirmek için popüler frameworklerdir, ancak farklı amaçlara hizmet ederler ve farklı temellere dayanırlar. İşte bu iki framework'ün karşılaştırması:
Kasım 24
05
Hertz nedir? Hz ne demek?
Hertz (Hz) nedir, frekans ölçüm birimidir ve bir saniyedeki döngü veya titreşim sayısını ifade eder. Frekans, periyodik bir olayın ne kadar sıklıkla tekrarlandığını belirten bir kavramdır. Hertz, bu olayların saniyedeki sayısını temsil eder. Örneğin, bir saniyede bir kez tekrarlanan bir olayın frekansı 1 Hz'dir.
Kasım 30
06
Node JS Server Oluşturma
Server oluşturarak NodeJS projelerimizi geliştirmeye başlayabiliriz. NodeJS bir JavaScript frameworküdür.
Aralık 15
Daha Fazla
Loading...