Trendler
01
Bilgi Teknolojileri
Bilgi, insan zekasının araştırma, gözlem ve öğrenme yolu sayesinde elde ettiği gerçekleri ortaya çıkaran bilimdir. Bilginin sonu yoktur. Yaşadığımız her dakika yeni şeyler öğrenebilir ve öğretebiliriz. Teknoloji ise sürekli değişen ve gelişen,hayatımızın her anında kullanmak zorunda olduğumuz ve eğer kullanmazsak toplumdan geride kalacağımız bir bilimdir.Teknoloji geliştikçe bizler de gelişiriz ve hayatımız kolaylaşır.İşte bu iki kavram bir araya gelince bilişim bilimi meydana gelir. Bilgi varolup arttıkça ve teknoloji gelişip yayıldıkça bu birleşimin bilimi de gelişir. Türkiye'de bilişim ve teknolojinin yeri oldukça önem kazanmaya başlamıştır.
Şubat 08
02
TeamViewer Nedir?
TeamViewer nedir, internet üzerinden başka bir cihaza uzaktan erişim sağlamak için kullanılan popüler bir yazılımdır. Teknik destek, uzaktan eğitim ve iş birliği gibi birçok farklı kullanım alanı sunar. Güçlü güvenlik önlemleri, çoklu platform desteği ve kullanıcı dostu arayüzü ile TeamViewer, uzaktan erişim çözümlerinde öne çıkan bir araçtır.
Ağustos 20
03
Oryantasyon Nedir?
Oryantasyon nedir, yeni katılımcıların organizasyona adapte olmalarını ve verimli bir başlangıç yapmalarını sağlayan bir süreçtir. Farklı adımlardan oluşan bu süreç, bilgilendirme, adaptasyon, motivasyon ve verimlilik amaçlarına hizmet eder.
Mart 17
04
Motivasyon Nedir
Motivasyon bireylerin belirli bir amacı gerçekleştirmek üzere kendi arzu ve istekleri ile davranmaları sürecidir.
Ekim 13
05
Mailhog kurulumu ve Laravel ile birlikte kullanımı
MailHog, geliştirme ortamlarında kullanılan bir e-posta yakalama ve test aracıdır. SMTP sunucusu olarak çalışarak gönderilen e-postaları yakalar ve bir web arayüzü üzerinden görüntülemenize olanak tanır. Laravel gibi bir PHP frameworkü ile birlikte kullanmak için, öncelikle MailHog'u kurmanız ve ardından Laravel uygulamanızı yapılandırmanız gerekmektedir.
Ocak 19
06
E-ticaret Nedir?
E-ticaret nedir, internet üzerinden mal ve hizmetlerin alım satımını ifade eder. İşletmeden tüketiciye (B2C), işletmeden işletmeye (B2B), tüketiciden tüketiciye (C2C) gibi çeşitli türleri bulunmaktadır. Küresel erişim, düşük maliyetler ve kişiselleştirilmiş deneyimler gibi avantajları vardır.
Temmuz 12
Daha Fazla
Loading...