Trendler
01
Kişisel Finans Nedir?
Kişisel finans nedir, bireylerin gelirlerini, harcamalarını, tasarruflarını ve yatırımlarını yönetme sürecidir. Gelir yönetimi, bütçeleme, tasarruf, yatırım ve borç yönetimi gibi bileşenleri içerir. Kişisel finans, mali güvenliği sağlamak ve finansal hedeflere ulaşmak için önemlidir. Teknolojik yenilikler, kişisel finans yönetimini daha erişilebilir ve etkili hale getirmektedir.
Temmuz 12
02
Reklam ve Etik
Reklam ve Etik, tüketici davranışlarını etkileyen güçlü bir iletişim aracı olmasının yanı sıra, etik sorumlulukları da bünyesinde barındırır. Doğruluk, şeffaflık, toplumsal sorumluluk ve manipülasyondan kaçınma gibi temel etik ilkeler, reklam dünyasında sağlıklı bir ticari ortamın oluşması için hayati önem taşır.
Mart 28
03
C++ Nedir?
C++ nedir, Bjarne Stroustrup tarafından geliştirilen, genel amaçlı ve nesne yönelimli bir programlama dilidir. Düşük seviye donanım kontrolü ve yüksek performans gerektiren uygulamalarda yaygın olarak kullanılır. Sistem yazılımı, oyun geliştirme, gömülü sistemler ve finansal uygulamalar gibi birçok alanda güçlü özellikleri ile tercih edilir. C++'ın esnekliği, güçlü standart kütüphanesi ve yüksek performansı, onu yazılım geliştirme dünyasında önemli bir konuma getirir.
Eylül 14
04
E-Ticaret Siteleri İçin UI ve UX Önemi
E-Ticaret Siteleri İçin UI ve UX Önemi, kullanıcı memnuniyeti ve satışların artırılması için kritik öneme sahiptir. Basit ve temiz tasarım, kolay gezinme, hızlı yüklenme süreleri ve güvenlik gibi unsurlar, başarılı bir e-ticaret sitesi oluşturmanın anahtarıdır.
Şubat 22
05
Android Studio Nedir? Özellikleri
Android Studio nedir? Özellikleri, Google tarafından Android uygulamaları geliştirmek için kullanılan resmi IDE'dir. IntelliJ IDEA tabanlı kullanıcı arayüzü, kod düzenleyici, layout editor, Android Emulator, hata ayıklama ve performans araçları, Gradle tabanlı derleme sistemi ve çoklu dil desteği gibi özellikler sunar.
Eylül 21
06
Reklam ve Din
Araştırmacı Nihat Oyman tarafından hazırlanan “Yazılı ve Görsel Basında Din” başlıklı makalede, Ramazan ayında yayınlanan reklamlar konusunda ilginç bilgilere yer verildi. Medya ve din ilişkisini farklı yönleriyle ele alan makalede, hem ulusal hem uluslararası şirketler tarafından Ramazan reklamlarında dinsel öğeleri kullandığı bilgisine yer verilirken diğer taraftan Hıristiyan veya Yahudi kökenli firmaların Ramazan ayına özgü reklamlarında da İslamî simgeler bulunduğuna dikkat çekildi.
Mart 28
Daha Fazla
Loading...